Welke rollen kunnen e-consulten oppakken en beantwoorden?
Zorgverleners die een account hebben met een rol A, C of E kunnen e-consulten oppakken en beantwoorden.
Waarom kan ik de opgepakte e-consulten van mijn collega niet zien?
Zodra een e-consult is opgepakt, is deze alleen nog zichtbaar voor de persoon die het e-consult heeft opgepakt. Als wilt samenwerken in een e-consult, moet je de andere collega toevoegen aan het e-consult.
Mijn collega heeft mij toegevoegd aan het e-consult. Waar kan ik deze vinden?
Als je door een collega wordt toegevoegd aan een e-consult, kun je dit e-consult vinden onder de kolom 'Opgepakt'.
Krijgt de patiënt bericht dat ik het e-consult heb opgepakt en dat ik heb gereageerd?
Ja, de patiënt krijgt een SMS wanneer het e-consult is opgepakt. De patiënt krijgt verder geen meldingen. Wel is het mogelijk om een herinneringsSMS te sturen.
Ik krijg een foutmelding. Wat moet ik doen?
Bij een foutmelding kun je proberen om een keer uit en weer opnieuw in te loggen. Daarnaast kun je ook proberen om de internetbrowser af te sluiten en opnieuw te openen. Als de fout melding blijft komen, neem dan contact op met onze service desk. Zij helpen je graag verder.
Ik zie de foto's van de patiënt niet. Wat moet ik doen?
Foto's kunnen opnieuw gestuurd worden door de patiënt. Vraag aan de patiënt of hij de foto's nog een keer kan maken en versturen. Mocht het probleem vaker voorkomen, meld het dan bij onze servicedesk.
Wat zijn templates?
Onze templates zijn voorgeschreven stukken tekst die je gemakkelijk kan versturen. Hierdoor kan je tijd besparen door deze antwoorden zelf te willen typen. Voor meer informatie over de templates, klik hier.
Een patiënt ervaart technische problemen met Spreekuur.nl. Hoe kan ik deze patiënt helpen?
Als een patiënt technische problemen ervaart, kan je de patiënt het beste doorverwijzen naar support.spreekuur.nl. Hier kunnen patiënten hun technische probleem melden en worden ze door ons geholpen.