VIPLive Support

ABN Amro

VIPLive
VIPLive
  • Bijgewerkt

Inloggen bij ABN Amro

1. Ga naar de website van ABN AMRO. Log in volgens de standaard procedure en selecteer een zakelijk bankrekening.

2. Selecteer de juiste rekening

3. Kies in het menu 'Zelf regelen' voor 'Bij- en afschrijvingen downloaden'.

4. Selecteer alle rekeningen als u de mutaties van al uw rekeningen wilt downloaden. Of kies één of meerdere rekeningen als u alleen de gegevens van bepaalde rekeningen wilt downloaden. Klik op de betreffende rekening(en).

5. De geselecteerde rekeningen herkent u aan een blauwe achtergrond.


Download MT940 bankbestand
1. Kies dan datum van en datum tot. Bij datum van vult u de gewenste datum in vanaf wanneer u de mutaties wilt downloaden.

  • Deze begindatum moet aansluiten op een voorgaand bestand.
  • Deze datum kan uiterlijk 18 maanden in het verleden liggen.

2. Bij datum tot wordt standaard de huidige datum ingevuld. Wilt u een andere datum? Dan kunt u dit veranderen. Let op! Deze datum mag niet in de toekomst liggen.

3. Selecteer het juiste formaat: MT940.

4. Klik als laatste op 'ok'.

Let op! Gebruik bij de ABN AMRO NIET de functie 'Vanaf laatste datum downloaden' Deze functie is NIET betrouwbaar.

Uploaden van het MT940 bestand in VIPLive:

Indien u gebruik maakt van onze Declaratie Service kunt u uw MT940 bestand via “bestandsoverdracht” versturen, dit werkt als volgt;

1. U logt in op uw VIPLive-omgeving waar u rechts bovenin de blauwe balk “bestandsoverdracht” ziet staan.

2. Wanneer u hierop klikt opent een nieuw scherm waar u desgewenst bestand kunt uploaden en het tekst veld dient in te vullen (bijvoorbeeld voor wie het bestand is) en te uploaden.

3. Op deze manier wordt het bestand via onze beveiligde omgeving verzonden en hoeft het niet via de e-mail.