VIPLive support

VIPLive Release notes 5.9

Versie

5.9

Release datum

Jan 17, 2022

Samenvatting

  • Het BTW-tarief van de pedicures werd per abuis altijd als 'geen' weergegeven op de betaalspecificatie, dit is nu hersteld zodat indien pedicures BTW-plichtig zijn dit als zodanig wordt getoond op de betaalspecificatie.

  • E-consulten worden automatisch opgepakt na het controleren van de patiëntgegevens indien één van de opties 'Start de chat', 'Verschillen uitvragen in chat' of 'Patiëntgegevens zijn correct' wordt geselecteerd in het BSN controle scherm.

Hierbij de release notes die bij deze release horen.

 

Release notes categorie

 

Release note VIPLive

 

Beheerder

24-uursoverzicht van de HIS'sen wordt weer verstuurd.

Beheerder

Bug opgelost rondom dubbele grafieken bij opslaan van grafiek in Beheer medische gegevens. Bij vaker klikken op de knop opslaan verschijnt de grafiek slechts één maal.

Declareren

Het BTW-tarief van de pedicures werd per abuis altijd als 'geen' weergegeven op de betaalspecificatie, dit is nu hersteld zodat indien pedicures BTW-plichtig zijn dit als zodanig wordt getoond op de betaalspecificatie.

Declareren

Het is weer mogelijk om alle handmatige facturen op dezelfde pagina in één klik te (de)selecteren.

Declareren

Wanneer er handmatige facturen worden gemaakt vanuit aandacht nodig worden deze ook netjes op deze manier getoond in het 'Klaar voor verzenden' scherm.

Declareren

Als een huisartsenpraktijk in het Bundeloverzicht de knop “Download als PDF” gebruikt blijft de weergave nu zoals verwacht en zijn de downloadknoppen voor declaratiebestanden en retourinformatie gewoon te gebruiken.

Samenwerken

Op de gesprekkenpagina wordt de rode balk met de melding "Helaas is het ophalen van de berichten niet gelukt, we proberen het nogmaals. Als het na enige tijd niet verholpen is kunt u contact opnemen met de servicedesk" niet meer onterecht getoond.

Samenwerken

Het maximaal aantal tekens in de omschrijving van het gezondheidsplan is uitgebreid van 500 naar 3000 tekens.

Spreekuur

E-consulten worden automatisch opgepakt na het controleren van de patiëntgegevens indien één van de opties 'Start de chat', 'Verschillen uitvragen in chat' of 'Patiëntgegevens zijn correct' wordt geselecteerd in het BSN controle scherm.